نوشته شده توسط : آهن پرایس

کاهش قیمت سنگ آهن متوقف شده


طبق اخبار و گزارشات قبلی از بازار سنگ آهن در چین، این محصول که در طول دو سال اخیر شدید ترین کاهش قیمت را پیدا کرده بود، در حال حاضر 2 هفته است که کاهش قیمت آن متوقف شدهکاهش قیمت سنگ آهن از دو ماه پیش شروع شده و در این مدت حدود 50 دلار  کاهش پیدا کرده است. گفتنی است که این حد از سقوط قیمت ها حتی دور از ذهن فعالان سنگ آهن بود که خیال می کردند بعد از بحران جهانی کاهش قیمت ها، بازار وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد.

طبق آنچه که از نمودارهای قیمت سنگ آهن استنباط می شود، کنسانتره سنگ آهن با عیار ۶۷ درصد فوب بندرعباس از مرز ۹۰ دلار از ابتدای سال نزدیک به ۴۵ دلار رسیده است و امروز قیمت ۴۷.۷ دلار را ثبت کرده همچنین قیمت کنتسانتره سنگ آهن با عیار ۶۶ درصد فوب بندرعباس نیز امروز به ۴۵.۷ دلار رسیده که این محصولات از هفته گذشته تاکنون رشد خفیف حدود یک دلاری را داشته‌اند. لازم به ذکر است که این وضعیت سنگ آهن در حالی اتفاق افتاده است که از خیلی وقت پیش نیز کارشناسان این بازار را برای سنگ آهن پیش بینی کرده بودند و این هشدار ها را از قبل به فعالان بازار داده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در طی یک نشست خبری ابتدا اشاره ای به قیمت سنگ آهن در گذشته و حمایت دولت برای معادن کرد و گفت: ما در آخر سال 94 و اول سال 95 شاهد بودیم که تعداد کثیری از معادن خصوصی سنگ آهن، به دلیل افت جهانی بازار سنگ آهن و محصولات معدنی تعطیل شده بودند. در سال 95 که تحولات قیمتی شروع شد، یعنی قیمت ها به حالت ثبات رسیدند و کمی بهبود یافتند، بخش عمده ای از این معادن فعال شد. وی ادامه داد: مهم ترین نکته این است که اگر دولت نتواند در بخش معدن سیاست‌ های مناسبی را در ارتباط با نوسانات قیمتی اخیر بکار بگیرد، شاهد تعطیلی بسیاری از معادن خصوصی سنگ آهن خواهیم بود. بدین ترتیب ما برای تامین سنگ آهن داخلی، به مشکل برمیخوریم.

این فعال معدنی همچنین از اخذ عوارض در این شرایط رکود عنوان کرد: بعد از آن ریزش بزرگ قیمت در سال ۱۳۹۴ در سال ۱۳۹۵ یک تحرکی در بازار به وجود آمد و همین شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت مجدد موضوع وضع عوارض صادراتی را مطرح کرد، نشان می‌دهد در همان زمان که عوارض وضع شد، در مصاحبه ها این موضوع را مطرح کردیم که در سال ۲۰۱۷ این اوضوع بهبود شگرفی نخواهد داشت و همه نهادهای بین المللی شرایط کنونی افت قیمت را پیش‌بینی می کردند. اما دوستان دولتی توجه چندانی به این داده های علمی نداشتند و حالا که این اتفاق افتاده است متوجه می‌شویم که موضوع وضع عوارض اتفاق خنده داری است، در حالیکه همه معادن در معرض تعطیلی هستند واقعا چه چیزی می تواند با این وضع صادر شود.

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅ اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

وضعیت قیمت آهن آلات در بازار آهن دیروز


اخبار بازار آهن روز گذشته حاکی از نوسان قیمت ها می باشد. در ابتدای صبح دیروز قیمت پروفیل و قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن ثابت اعلام شد، اما از ساعت 12 به بعد قیمت ها جو نوسانی به خود پیدا کرد و بازار دچار نوسان شد. این موضوع باعث شد تا دوباره عرضه کنندگان آهن آلات، اقدام به بستن فروش خود کنند.

 

 قیمت پروفیل

روز گذشته وضعیت قیمت آهن آلات رو به بالا بود و قیمت ها بصورت لحظه  ای تغیر پیدا می کرد. با وجود این تفاسیر قیمت پروفیل ها از همان ابتدای صبح دیروز با افزایش 30 تومانی اعلام شد و تا پایان روز تغیری پیدا نکرد.

 

 

 

 قیمت میلگرد

قیمت میلگرد ها نیز در روز گذشته دست خوش افزایش قیمت شد و جو نوسانی بالایی را به خود گرفت. قیمت میلگرد نیشابور، قیمت میلگرد ابهر و ...15 الی 50 تومان افزایش پیدا کرد و کارخانه های تولید کننده این میلگرد ها، فروش خود را بستند.

 

 

 

قیمت تیرآهن

در چند روز اخیر که قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان بسیار رو به بالا و افزایشی بود، دیروز قیمت های نسبتا ثابتی داشت و قیمت ها کمی کاهش یافت. می توان به وضوح اعلام کرد که قیمت تیرآهن های ذوبی پس از گذشت چند روز افزایش قیمت در حال حاضر روندی ثابت پیدا کرده و قیمت ها در بعضی از سایز ها کمی کاهش یافته است. با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که قیمت تیرآهن های متفرقه افزایش پیدا کرده و از آن سیر ثابت بودن خود خارج شده است.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

فروش آهن آلات و قیمت روز آهن


در روز گذشته (یکشنبه 96/3/28) شاهد جو آرام تری نسبت به روز شنبه در بازار آهن تهران بودیم. در هفته ی گذشته که موج نوسانی عظیمی بازار اهن تهران و بازار آهن شادآباد را در بر گرفته بود، باعث افزایش قیمت ها و بسته شدن فروش شد. به دنبال افزایش قیمت و بسته شدن فروش تعدادی از عرضه کنندگان آهن آلات، تحرکی نسبی نیز در بازار به چشم خورد که این همین تحرک کوچک باعث شد تا بازار آهن از ان حالت ثابت و بی رمق خارج شود.

فروش آهن آلات

مجموعه ی آهن پرایس که در زمینه ی: فروش تیرآهن - فروش میلگرد - فروش ورق سیاه ( قیمت ورق کاویان - قیمت ورق  اکسین - قیمت ورق فولاد مبارکه - قیمت ورق روس - قیمت ورق سبا - قیمت ورق گیلان ) فروش ورق آجدار - فروش ورق رنگی - فروش ورق گالوانیزه - فروش ورق روغنی - فروش نبشی و فروش ناودانی - فروش تیرآهن هاش - فروش میلگرد ساده و فروش پروفیل فعالیت می کند، با تضمین کیفیت قیمت های خود را رقابتی اعلام می کند. شرکت آهن پرایس به دلیل آنکه یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان آهن آلات می باشد، از توانایی بالایی برای قیمت دادن مناسب و تخفیف دادن برخور می باشد. برای دریافت قیمت روز آهن آلات و خرید آهن می توانید با مجموعه ی آهن پرایس تماس بگیرید.

mail  تلفن 02154103

 

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

قیمت آهن آلات و گزارش از وضعیت بازار آهن در ایران


کاهش قیمت سنگ آهن در بازار ایران

اخبار این روز های سنگ آهن در ایران، حاکی از افت رشد و کاهش قیمت هاست. آخرین قیمتی که از سنگ آهن مگنتیت در بازار سنگ آهن صادراتی ایران اعلام شده است، خلوص 60 درصد از  35.4 دلار هر تن فوب بندرعباس می باشد که به حدود 34 دلار هر تن فوب رسیده است. همچنین طبق بر آورد ها، اعلام شده است که در حال حاضر قیمت سنگ آهن هماتیت صادراتی ایران نیز با در نظر گرفتن یک دلار افت حدود 30 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است.

 

تحرک در بازار آهن اسفنجی

با این وجود این که شاهد رکود و تعطیلی های پی در پی در این بازار بودیم، اما قیمت شمش روندی صعودی داشت و از کاهش قیمت آن جلوگیری شده بود. گفتنی است که در روز سه شنبه هفته ی گذشته، سایز 150 میلیمتر تا 1450 تومان هم برای قیمت گذاری در بازار اعلام شده بود که البته با وجود این که معامله ای روی آن انجام نشد، ولی شاهد آن بودیم که از روز چهارشنبه تب بازار فروکش کرد. شمش خراسان در 1420 تومان پیشنهاد شد ولی به علت بد قولی های این کارخانه در ارتباط با تحویل محصولات، و مشخص نبودن روند بازار، مشتریان نیز ریسک خرید را نپذیرفتند. علت بالا رفتن قیمت شمش محدودیت عرضه آهن اسفنجی و بازی کردن بعضی تولیدکننده ها با قیمت بود روز چهارشنبه دو محموله آهن اسفنجی به بازار پیشنهاد شد قیمت یک محموله 715 تومان و محموله دیگر که بزرگ تر بود در 700 تومان نقدی بود با عرضه این دو محموله بازار نشست ولی این روند موقت است در آینده نزدیک عرضه گندله دچار وقفه خواهد شد در نتیجه برای یک دوره کوتاه آرامش بازار آهن اسفنجی بهم خواهد ریخت. رکود در بازار مقاطع و کسادی ماه رمضان اجازه نمیدهد واقعیت عرضه بازار نمود پیدا کند، پس از ماه مبارک رمضان بهتر میشود در مورد بازار گمانه زنی کرد.

 

ورق گرم در بازار افزایش قیمت پیدا کرد

در روز سه شنبه نیز در بندر انزلی و در بندر امام شاهد افزایش قیمت 10 تومانی برای ورق های گرم وارداتی در بندر بودیم. بدین ترتیب که ورق گرم رول ضخامت دو میل، در انزلی 2130 و در بندر امام 2100 تومان اعلام قیمت شد. اما به دلیل اینکه در بازار تعداد کمی از فروشندگان حضور داشتند و بخش عمده ای از عرضه کنندگان ورق نیز در مسافرت بودند، موجب شد تا بازار با محدودیت عرضه و افزایش قیمت مواجه بشود. گفتنی است که قیمت ورق های مبارکه ضخامت زیر 15 میل، به دلیل عدم حرکت و تحرک در بازار نیز ثابت اعلام شد. گفتنی است که کارخانه ی فولاد کاویان بطور منظمی قیمت ورق های کاویان (ضخامت 15 میل به بالا) را پیشنهاد می کند که همین امر باعث شده تا کمک شایانی به ثبات بازار این کالا شود. 

 

ركود در بازار ورق سرد

ورق سرد بازار راکدی داشت و قیمت ها تغییر نکرد ولی فروشنده های اصلی دست از فروش کالایشان در مبادی وارداتی کشیدند علت اصلی آن اتفاقاتی بود که در حرم امام ( رحمه اله ) و مجلس شورای اسلامی رخ داد و ربطی به تقاضا نداشت چرا که ممکن بود قیمت ارز تغییر کند بنابراین قیمت کالای وارداتی می بایست تغییر کند.

 

بازاري آرام براي ورق گالوانيزه

ورق گالوانیزه با محدودیت عرضه روبروست قیمت بعضی از ضخامت ها تا 10 تومان هر کیلو بالاتر اعلام میشد ولی در کل بازار آرامی داشت.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار ورق گرم و میلگرد در چین


ورق گرم صادراتی در چین

طبق گزارشات به دست آمده از هفته ی گذشته در چین، اعلام شده است که ورق گرم صادراتی در این کشور دچار کاهش قیمت شده و 1.5 تا 3 دلار قیمت آن پایین آمده است؛ از سوی دیگر به دلیل رشدی که بازار فیوچرز در هفته ی اخیر تجربه کرد، روند نزولی کاهش قیمت ورق در چین محدود و از شدت آن کاسته شد. به گزارش آهن پرایس، قیمت ورق گرم صادراتی در چین طبق آخرین معامله ای که انجام شد، در حدود 478 تا 482 دلار هر تن فوب به ثبت رسید. همچنین بهای ورق سرد صادراتی چین 470 تا 475 دلار هر تن فوب می باشد و ورق گالوانیزه نیز حدود 540 تا 550 دلار هر تن فوب حمل در ماه آگوست به ثبت رسید. با وجود این تفاسیر، قیمت ورق تخت صادراتی چین همچنان ثابت است و در 435 تا 440 دلار هر تن فوب معامله شد.

بازار میلگرد در چین

در هفته های اخیر که قیمت میلگرد در بازار داخلی چین افت چشمگیری پیدا کرده بود، در آخرین روز از هفته ی گذشته، بهبود پیدا کرد. قیمت میلگرد در چین حدود 1.5 تا 4 دلار رشد پیدا کرده و در 513 تا 524 دلار هر تن درب کارخانه به ثبت رسیده است. گفتنی است که با رشد بازار فیوچرز میلگرد، تجار چینی نیز اقدام به بالا بردن قیمت ها در بازار نقدی کردند. لازم به ذکر است که به دلیل عدم فعالیت در بازار، رشد قیمت ها نیز منطقی نبود و به سرعت به قیمت های پیشین بازگشت. همچنین میلگرد صادراتی چین نیز 450 تا 455 دلار هر تن فوب می باشد که 5 دلار نسبت به هفته قبل بالا رفته است.

بازار آهن تهران

وضعیت بازار آهن در حال حاضر به گونه ای می باشد که باعث تشویق خریدارن به خرید  آهن شده است. این امر به دلیل به وجود آمدن جوی است که در هفته ی اخیر در بازار آهن به وجود آمد. به دلیل افزایش قیمت، بازار نیز چند روزی دچار نوسان شد؛ همین امر موجب شد تا خریدارن به دلیل نگرانی از گران شدن مجدد و بالا رفتن قیمت ها در فروش آهن آلات، اقدام به خرید کنند. پیش بینی بازار آهن نیز بر این است که در این هفته ی جاری شاهد ثبات قیمت ها و آرام شدن جو نوسانی در بازار آهن تهران باشیم.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

قیمت آهن آلات و فروش آهن آلات ساختمانی


فروش آهن آلات ساختمانی درحال حاضر در گرو افزایش تقاضا و تحرک در بازار اهن است. برای افزایش فروش اهن الات،  یکسری اقدامات لازم است که از مهم ترین آنها می توان به رونق بازار مسکن اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که منظور از رونق مسکن، تنها معاملات مسکن ( رهن و اجاره ) نمی باشد. منظور از رونق مسکن در راستای افزایش خرید و فروش آهن آلات ساختمانی ، بخش ساخت و ساز مسکن می باشد. گفتنی است مادامی که بخش ساخت و ساز مسکن در حالت سکون باشد، همچنان بخش عمده ای از بازار آهن در سکون خواهد بود.

با وجود این تفاسیر نباید برای رونق در بازار و فروش اهن الات، فقط بخش ساخت و ساز را دخیل دانست. مواردی دیگری نیز نظیر ساخت جاده یا پل و همچنین در صنعت حمل و نقل: تولید خودرو، هواپیما و دیگر وسایل نقلیه دخیل هستند. برای ایجاد تحرک و تحول در بخش آهن آلات ساختمانی باید در زمینه های مذکور نیز رشد و تحرک ایجاد کرد.

طبق آنچه که ذکر شد، خارج کردن بازار اهن از رکود، نیازمند همتی بزرگ در بخش های ذکر شده در جامعه علاوه بر ساخت و ساز مسکن نیز می باشد. نا گفته نماند که بیشترین قسم از بازار آهن الات را بخش ساخت و ساز تشکیل می دهد. برای افزایش ساخت و ساز، باید راه برای بساز و بفروش ها هموار شود؛ که طبق وام ها و تسهیلاتی که برای انبوه سازان در نظر گرفته شده می توان نتیجه گرفت که در آینده ی نزدیک شاهد رشد در بخش ساخت و ساز نیز باشیم.

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️ اینجا ➡️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار فروش آهن آلات ساختمانی


 

فروش پروفیل

طبق برسی هایی که انجام شده است، در روز گذشتهبازار آهن تهران افزایش قیمت دوباره ای را تجربه کرد.  در ابتدا که قیمت پروفیل ها اعلام شد، شاهد ثابت بودن قیمت پروفیل ها در بازار اهن بودیم؛ البته لازم به ذکر است که قیمت پروفیل پایا اصفهان با 30 تومان کاهش و قیمت پروفیل صدرا با 100 تومان کاهش اعلام شد. می توان اظهار کرد که قیمت پروفیل ها در بازار اهن تهران ثابت شده و از آن جو و افزایش قیمت روز های گذشته دور شده است. 

 

فروش میلگرد

با وجود ثابت بودن قیمت پروفیل ها، در روز گذشته قیمت میلگرد ها دچار افزایش و نوسان شد. بدین ترتیب که در ابتدای ساعات کاری کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت های خود را با 10 الی 200 تومان افزایش  اعلام کردند و بعد از گذشت یکی دو ساعت، قیمت میلگرد دوباره بالا رفت و با 25 الی 30 تومان افزایش قیمت به معامله رسید. گفتنی است که قیمت میلگرد نیشابور همچنان ثابت ماند. پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که در هفته ی بعد شاهد آرام شدن نوسان قیمت و کاهش آن در بازار آهن باشیم.

 

فروش تیرآهن

تیر آهن های متفرقه در بازار اهن شاد اباد در روز گذشته افزایش قیمت بالایی را تجربه کرد. قیمت تیرآهن متفرقهدر حدود 2000 الی 10000 بالا رفت و باعث به وجود آمدن جو نا آرامی در بازار شد. قیمت تیرآهن ذوب آهن نیز افزایش پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا از سایز 20 الی 27 قیمتی برای تیراهن ذوب اهن اعلام نشود و فروش تیراهن برای این سایز ها نیز بسته شود. 

 

 

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

قیمت آهن آلات در بازار آهن شاد آباد


روز گذشته (دو شنبه 22 خردادروزی بسیار پر نوسان برای بازار آهن تهران بود. در روز گذشته شاهد افزایش ناگهانی قیمت ها و بسته شدن فروش از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان اهن آلات بودیم. در ساعات اولیه روز دوشنبه، تولید کنندگان پروفیل که در طی روز های اخیر قیمت اعلامی خود را بدون تغیر و با ثابت اعلام می کردند، دیروز قیمت پروفیل را با افزایش 10 تومانی نسبت به روز های قبل اعلام کردند. قیمت پروفیل صابری، پروفیل تهران شرق، پروفیل صدرا و پروفیل یاران حدود یک هفته است که ثابت مانده و دیروز هم قیمت این اعلامی این کارخانه ثابت اعلام شد. لازم به ذکر است که قیمت پروفیل پایا اصفهان و جهان پروفیل با 10 تومانن  افزایش به ثبت رسید.

 

اخبار قیمت میلگرد

در روز گذشته بازار میلگرد و بازار آهن شاد آباد تهران، دچار افزایش قیمت ناگهانی میلگرد ها شد. بدین ترتیب که در بیشتر کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت ها بالا رفت و با 10 الی 45 تومان افزایش اعلام شدبا وجود این تفاسیر قیمت میلگرد نیشابور ثابت ماند و با همان 1580 تومان (با احتساب 9%) اعلام شد. گفتنی است که میلگرد شاهرود، میلگرد پرشین، میلگرد آناهیتا گیلان، میلگرد کویر کاشان، میلگرد هیربد و میلگرد ظفر بناب افزایش قیمت 15 الی 30 تومانی را تجربه کردند

لازم به ذکر است که هرچند قیمت میلگرد ها افزایش پیدا کرد، اما کارخانه های تولید کننده و عرضه کننده، فروش میلگرد خود را نبستند.

اخبار قیمت تیرآهن

به گزارش آهن پرایس، دیروز بازار تیرآهن بیشترین افزایش قیمت را در سه ماهه نخست سال 96 تجربه کرد. لازم به ذکر است که عرضه کنندگان و فروشندگان تیرآهن، قیمت های خود را با یک ساعت تاخیر اعلام کردند و همچنین برای اکثر سایز های تیرآهن، قیمتی اعلام نشد. بدین ترتیب که قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان با 5000 تومان افزایش اعلام شد اما برای سایز 20 الی 30 قیمتی در بازار اهن تهران اعلام نشد

گفتنی است که قیمت تیرآهن متفرقه در بازار اهن شاد اباد، تا سی هزار تومان نیز افزایش پیدا کرد.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

فروش آهن آلات در گرو رونق مسکن


اخیرا محمد آزاد که اکنون رئیس اتحادیه فروشندگان آهن می باشد در طی یک نشست خبری اعلام کرد: در حال حاضر همگان شاهد رکود در بخش بازار آهن هستیم که باید برای بهبود بازار و کمک به اقثصاد کلی کشور چاره اندیشید. مهم ترین و اصلی دلیل رکود درحوزه فروش اهن الات ساختمانی رکود در بخش مسکن می باشد، سپس دلایل دیگری مانند رکود در اقتصاد کلی و ... برای ایجاد تحرک و رونق در بخش اهن الات، ابتدا باید در بخش مسکن رونق ایجاد کرد.

محمد آزاد در آخرین گفتگوی خبری خود ابتدا اشاره ای کرد که دولت یازدهم در نخستین روز های کاری خود حملاتی به مسکن مهر داشت، سپس ادامه داد: در شرایط کنونی ما منتظر هستیم که شاهد اقدامات دولت دوازدهم در راستای ایجاد رونق برای بخش مسکن باشیم. 

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تذکر دادن به این موضوع که بخش توزیع و فروش آهن همچنان در رکود به سر می برد، عنوان کرد: مادامی که در بخش مسکن و ساختمان شاهدد رکود باشیم، اوضاع فروشندگان آهن نیز خوب نمی شود و نمی توان انتظار رونق را در بازار آهن آلات داشت.

همچنین لازم به ذکر است که اخیرا نیز رئیس جمهور بر رکود مسکن تأکید کرده است که ما نیز منتظر اقدامات ایشانن برای بهبود در بازار هستیم.رئیس اتحادیه فروشندگان آهن  تصریح کرد: فعالان این حوزه همچنان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده با سازمان امور مالیاتی مشکل دارند که برطرف نشده است. این موضوع در کنار رکود بازار باعث شده تا ظرف سه سال گذشته در تهران 1500 واحد تعطیل شوند.

 آزاد با اشاره به اینکه در سایر استان ها نیز حدود 20 تا 30 درصد واحدهای فروش آهن تعطیل هستند، گفت: باید فکر اساسی در این رابطه انجام شود تا چراغ های خاموش این مغازه ها روشن شودوی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت میلگرد هر کیلو 1650 تومان و قیمت تیراهن هر کیلو 1750 تومان به فروش می رسد.

 

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیردبرای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

فروش آهن آلات و ورق گرم در روسیه


برسی ها نشان می دهد که در بازار آهن روسیه نیز رکود وجود دارد و بی تحرکی بازار باعث شده تا عرضه کنندگان ورق، قیمت های اعلامی خود را همچنان ثابت اعلام کنند. در شرایط کنونی که عرضه کنندگان تلاش می کنند تا با ثابت نگه داشتن قیمت ها برای فروش آهن آلات ساختمانی قدمی بردارند، فقط بصورت مقطعی و موقت می توانند موجبات بهود بازار را فراهم کنند. برای رسیدن به شرایطی مطلوب تر در حوزه فروش اهن الات باید به رفع چاره ای کار ساز اندیشید.

طبق گزارشات جدیدی که از بازار آهن روسیه به دست آمده است؛ پیش بینی بازار آهن آلات بر این است که به زودی شاهد کاهش قیمت ها در این کشور باشیم. لازم به ذکر است که اخیرا عرضه کننده های ورق در روسیه در صدد آن هستند که ثبات قیمت ها را همچنان حفظ کنند و ممکن است در روز های آتی شاهد پایین آمدن قیمت ها در ماه ژوئن باشیم. در حال حاضر به دلیل دیده نشدن نشانه هایی از بهود در بازار، روسیه با عرضه کنندگان قزاق رقابت شدید تری پیدا کرده است
به گزارش آهن پرایس، تولید کنندگان ورق گرم در روس بطور رسمی اظهار کرده اند که می خواهند قیمت ورق ها را مشابه با ماه های گذشته اعلام کنند؛ بدین منظور آنها قیمت جدید ورق گرم را 618 تا 622 دلار هر تن با 188 درصد مالیات بر ارزش افزوده تحویل بازار مسکو به خریدران اعلام کردند ولی طبق انتظارات فعالان بازار، احتمال زیادی می رود که در آینده نزدیک، شاهد کاهش قیمت 18 دلاری بشویم. گفتنی است که در حال حاضر به دلیلل عرضه بالای تجار، جو منفی بازار افزایش یافته است. با وجود این تفاسیر، قیمت های اعلامی کارخانه های روسی بالاست و به همین دلیل همچنان موفق به حذف رقبای قزاقی در بازار نشده اند.

البته با این موضوع را نیز در نظر گرفت که حتی اگر 18 دلار افت قیمت نیز در بازار داخلی رخ دهد هنوز درآمد حاصل از فروش داخلی ورق گرم در روسیه 85 تا 90 دلار هر تن از صادرات از دریای سیاه بالاتر خواهد بودبا توجه به مطالبی که ذکر شد مشخص می شود که قیمت ورق گرم در اکثر نقاط دنیا نیز رو به کاهش است. چنین وضعیتی حکایت از رکود جهانی در بازار اهن و فروش آهن آلات دارد.

 

 

 

برای دریافت قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بازار آهن تهران امروز افزایش قیمت دوباره در فروش میلگرد تجربه کرده است. برخلاف دیروز که بازار آهن آلات نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرده بود، امروز بازار نوسانی نداشت بدین منظور که از ابتدای صبح تا آخر ظهر قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن با افزایش قیمت اعلام شد. در روز گذشته قیمت پروفیل ها ثابت بود ولی به یک باره قیمت میلگرد روندی افزایشی به خود گرفت و بازار را به حدی دچار نوسان کرد که اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد، فروش خود را بستند

کارخانه های تولید کننده پروفیل که صبح امروز قیمت پروفیل درب کارخانه را اعلام کردند، شاهد کاهش قیمت در بعضی از کارخانه ها بودیم البته تعدادی از عرضه کنندگان پروفیل نیز با نرخ ثابت قیمت ها را اعلام کردند. اگرچه امروز قیمت پروفیل ها با کاهش همراه بود اما در ساعتی بعد که قیمت میلگرد در تهران و در کارخانه نیز اعلام شد، شاهد افزایش قیمت دوباره میلگرد بودیم. هرچند که قیمت ها 10 الی 20 تومان نیز مجدد افزایش یافت اما اکثر عرضه کنندگان میلگرد به کار خود ادامه دادند و فعالیت در بازار بطور چشم گیری کاهش نیافت؛ اما طبق گزارشات به دست آمده قیمت نبشی امروز افزایش جزئی را تجربه کرد و فروش نبشی بسته شد. با وجود بالا رفتنن قیمت در نبشی ها و میلگرد و تیرآهن ها، قیمت ناودانی همچنان ثابت و بدون تغیر اعلام شد. اما نکته جالبی که وجود دارد، بسته شدن فروش ناودانی می باشد که بدون نوسان و تغیری در قیمت بسته شد.

قیمت تیرآهن در تهران امروز نیز همچنان با افزایش 2000 الی 5000 تومانی مواجه بود. گفتنی است که این افزایش قیمت تیرآهن در بنگاه تهران فقط مختص بنگاه های عرضه کننده اهن در تهران نبود، بلکه قیمت تیرآهن درب کارخانه نیز با افزایش قیمت اعلام شدقیمت تیرآهن ذوب آهن در بعضی از سایز ها افزایش و در بعضی از سایز کاهش داشت؛ اما قیمت تیرآهن متفرقه بطور کلی با افزایش قیمت همراه بود.

 

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار بازار آهن در ترکیه حاکی از کاهش مجدد قیمت هاست. طبق آخرین گزارش های به دست آمده از کشور ترکیه، ورق گرم صادراتی این کشور اخیرا افت قیمت دوباره پیدا کرده است. کارشناسان و فعالان بازار علت این کاهش مجدد قیمت ها را متوقف شدن تقاضا در اروپا می دانند. به گزارش آهن پرایس، در هفته های گذشته، قیمت هایی که برای ورق گرم صادراتی پیشنهاد می شد از قراری 480 تا 490 دلار هر تن فوب بود؛ اما در آخرین معامله ای که انجام شد، ورق گرم ترکیه در 470 تا 480 دلار هر تن فوب به اروپا فروخته شد

در حال حاضر متوسط قیمت بازار از 490 تا 500 دلار به 470 تا 480 دلار هر تن فوب رسیده است. لازم به ذکر است با وجود اینکه میزان تقاضا در اروپا چشم گیر نمی باشد و وضعیت خوبی را ندارد، اما عده ای از فعالان بازار امید وار هستند که در آینده ای نزدیک شاهد بهبود قیمت ها باشند و بازار ورق ترکیه شکل مطلوبی را به خود بگیرد.

اخبار بازار آهن در امارات

طبق جدید ترین گزارشات به دست آمده از بازار مقاطع در امارات، بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده آهن آلات ساختمانی از جمله کارخانه قطر استیل، قیمت های اعلامی خود را همچنان بدون تغیر و ثابت اعلام کرده اندبیشتر تجار امارات در سه هفته ای که گذشت، قیمت های درب انبار میلگرد خود را ثابت نگه داشته اند؛ همچنین کارخانه قطر استیل قیمت خود را 474دلار هر تن با کرایه حمل بار اعلام کرده است

به گزارش آهن پرایس، مهم ترین علت ثبات قیمت ها در بازار امارات را نمی توان بهبود تقاضا دانست بلکه به دلیل وضعیت نامطلوب حاشیه سود، کارخانه ها معتقد هستند که دیگر بیشتر از این نمی توانند ضرر بدهنددر بازار خرده فروشی قیمت پیشنهادی تجار اماراتی برای میلگرد 471 تا 474 دلار هر تن درب انبار است که تنها 9 تا12 دلار از قیمت های درب کارخانه تولیدات ماه می بالاتر است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار بازار آهن حاکی از ثابت ماندن قیمت ها و بی تحرکی در بازار است. به گزارش آهن پرایس، قیمت آهن آلات ساختمانی در یک خط ثابت به مدت یک هفته است که مانده و نوسان قیمتی در بازار مشاهده نشده است. لازم به ذکر است که این ثبات قیمت ها فقط در آهن آلاتی مانندنبشی، ناودانی و پروفیل دیده می شود؛ اما شاهد ثبات قیمت در انواع ورق سیاه و تیرآهن ها نیستیم. به دلیل رکود بازار آهن آلات و کاهش خرید مردم، موجودی انبار بسیاری ازز کارخانه ها دپو شده و به ندرت دیده شده که کارخانه های تولید کننده انواع آهن آلات، اقدام به تولید کنند؛ همین امر باعث شده قیمت محصولاتی مانند تیرآهن در کارخانه به مدت چند روز متوالی ثابت بماند، اما قیمت تیرآهن در انبارر های شهر های دیگه دچار نوسان بسیاری شده باشد. به عنوان مثال قیمت تیر آهن ذوب آهن اصفهان در سه روز دچار پنج الی ده هزار تومن نوسان شده است

پیش بینی قیمت میلگرد

این روز ها کمتری کسی پیدا می شود که بازی نوسان قیمت در بازار آهن را نداند. منظور از این بازی، همان بالا و پایین شدن قیمت هاست که می گوییم بازار آهن دچار نوسان قیمتی شده است. بدین منظور که بعد از مدتی از گذشت ثابت ماندن قیمت ها، بطور ناگهانی قیمت تیرآهن، میلگرد، ورق و ... افزایش یا کاهش می باید. این بازی را به دلیل تحرک بازار و افزایش دادن تمایل خریداران انجام می دهند. در حال حاضر این جو بازی قیمت ها در بازارر آهن حاکم است؛ گفتنی است که در این یک هفته اخیر شاهد این ثبات قیمت ها در بازار آهن بوده ایم، بنابراین پیش بینی قیمت میلگرد بدین شرح می باشد که در روز های آتی شاهد افزایش قیمت جزئی در میلگرد باشیم. زیرا اکنون شاهد ثابت ماندن قیمت میلگرد به مدت طولانی هستیم.

رابطه ی قیمت پروفیل با قیمت ورق سیاه

با تمام این تفاسیر، باید این موضوع را در نظر گرفت که با تمام شدن تمایل خریدارن، قیمت ها دست خوش تغیر می شوند. مادامی که آهن آلات به فروش می رسد و معامله های خرید کم نشده باشد، بازار آهن در ثبات می ماند. این نکته را هم باید در نظر گرفت که با گران شدن انواع پروفیل ها، قیمت ورق سیاه، قیمت ورق گالوانیزه و قیمت ورق روغنی نیز افزایش می باید. نوسان پیدا کردن قیمت انواع ورق های ساختمانی در گرو میزان تولید کارخانه می باشد. ممکن است قیمت پروفیل ها ثابت بماند اما اگر کارخانه های تولید کننده ورق به هر دلیلی ظرفیت تولیدی خود را کاهش دهند، دور از ذهن نیست که قیمت ورق ها افزایش یابد.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار بازار سنگ آهن حکایت از کاهش مجدد قیمت ها دارد. طبق جدید ترین نمودار های جهانی قیمت سنگ‌آهن و کنسانتره، سنگ آهن همچنان سیر نزولی قیمت ها را طی می کند، این افت قیمت ها تا جایی پیش رفت که در روز گذشته کنسانتره سنگ‌آهن ۶۷ درصد فوب بندر عباس با قیمت 8/ 488 دلار در هر تن به معامله رسید، این معامله در حالی انجام شد که در روز چهارشنبه تا 4/ 52 دلار در هر تن به فروش رسیده بود. لازم به ذکر است که این سقوط قیمت سنگ‌ آهن در حالی دارد اتفاق می افتد که حدود یک سال بود که قیمت سنگ‌آهن تا مرز ۹۰ دلار افزایش پیدا کرد و باعث امیدواری بسیاری از  فعالان این حوزه شد تا فعالیت های خود را ادامه دهند. لازم به ذکر است که سنگ آهن بعد از نفت دومین محصول درآمدزای صادراتی ایران می باشد که به دلیل ریزش قیمت، باعث شده بازار سنگ آهن مانند سال های قبل وضعیت نامطلوبی را به خود بگیرد.

البته این کاهش قیمت سنگ‌آهن در بازار‌های جهانی در حالی است که تولید فولاد در ماه‌های اخیر در جهان افزایش داشته است و ایران نیز در تولید فولاد خام، بر‌اساس گزارش ماه آوریل انجمن جهانی فولاد توانسته است رشد ۱۵ درصدی را رقم بزند،  البته گرچه این افت از کاهش تقاضای چین ناشی می‌شود، اما کارشناسان با توجه به پروژه‌های ساختمانی این کشور، آینده تقاضای فولاد و در پی آن سنگ‌آهن را روشن‌تر از این روزها پیش‌بینی می‌کنند.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

گزارشات ارسالی از وضعیت سنگ آهن وارداتی در چین حاکی از کاهش قیمت آن دارد بطوریکه در بعضی از بنادر چین قیمت سنگ آهن به کمتر از 60 دلار هر تن سی اف آر نیز به ثبت رسیده است. به گزارش آهن پرایس، در بازار چین نیز بهای بیلت 10 دلار ارزان تر شده و به 413 دلار هر تن به معامله رسیده است. لازم به ذکر است که وضعیت سنگ آهن به گونه ای است که  کارخانه ها تصمیم گرفته اند محموله های سنگ آهن انبارها را به فروش برسانند تا بخواهند خرید کنند، دلیل این اقدام انها پایین آمدن میزان تقاضا در بازار سنگ آهن است.

طبق تحقیقات صورت گرفته، در بنادر چین شاهد افزایش موجودی سنگ آهن هستیم بطوریکه در 42 بندر اصلی چین مقدار سنگ آهن 136.15 میلیون تن گزارش شده که نسبت به هفته قبل 3.266 میلیون تن افزایش داشته است. البته گفتنی است که بعضی از فعالان بازار معتقد هستند به دلیل آنکه چند ماهی است موجودی انبار بالای 130 میلیون تن می باشد، نمی توان علت افت قیمت ها را رشد موجودی بنادر دانست. در این میان عده ی دیگری نیز هستند که پیش بینی کرده اند شاهد بهتر شدن وضعیت سنگ آهن و بازار آهن در روز های آتی خواهند بود و این پایین آمدن قیمت متوقف خواهد شد. بی اچ پی بیلیتون روزهای اخیر سنگ آهن خلوص 62 درصد خود را در 61.33 دلار هر تن سی اف آر به چین فروخت. خلوص پایین تر در 59.33 دلار نیز معامله شد.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

طبق اخبار جدیدی که از وضعیت آهن و فولاد در چین گزارش شده است،در ماه می امسال شاهد کاهش تولید فولاد در چین هستیم؛ هرچند که تولید فولاد چین با آمار بالایی به مدت دو ماه ثبت شده بود. لازم به ذکر است که در راستای بهبود دادن به وضعیت قیمت ها، اقدام به کاهش موجودی انبار ها در چین نیز کرده اند. طبق آماری که اخیرا از سوی انجمن آهن و فولاد چین منتشر شده است، تولید فولاد خام کارخانه های بزرگ و متوسط چینی ۳.۵۷ درصد کاهش پیدا کرده و به ۱.۷۹۸ میلیون تن در روز به ثبت رسیده است. گفتنی است که این آمار مذکور مربوط به ده روز اول ماه جاری است که ثبت شده است. همچنین طبق گزارشاتی که کارخانه ها اعلام کرده اند، موجودی محصولات فولادی کارخانه ها نیز دچار کاهش ۲.۶۲ درصدی شده و به ۱۳ میلیون و ۶۸۴ هزار تن ثبت شده است که همین امر موجب کاستن مازاد عرضه در بازار چین شد. طبق برآورد ها و نتیجه گیری هایی انجام شده، احتمال زیادی می رود که در ده روز میانی ماه جاری نیز کاهش تولید در چین ادامه داشته است؛ اما هنوز آماری بطور رسمی درمورد تائید این ادعا منتشر نشده است. با وجود تمام این تفاسیر، نباید فراموش کرد کهه ممکن است در اواخر ماه جاری شاهد افزایش تولید فولاد باشیم زیرا در حال حاضر بسیاری از کارخانه های بزرگ در حال تعمیرات هستند که در  اواخر ماه تعمیرات آنها به اتمام می رسد.

اخبار بازار سنگ آهن نیز حکایت از کاهش مجدد قیمت ها دارد. به دلیل مازاد بودن عرضه، همچنان سیر قیمت ها نزولی می باشدمتوسط شاخص قیمت پلاتس برای سنگ آهن خلوص ۶۲ درصد وارداتی در چین ۵۹.۰۵ دلار هر تن خشک سی اف آر چین شده که آخرین بار ۱.۶ دلار هر تن افت داشت. این شاخص قیمت از ۲۴ اکتبر ۲۰۱۶  که ۵۹.۶۵ دلار بوده کمتر از ۶۰ دلار  هر تن خشک نشده بودقیمت قرارداد سواپ سنگ آهن ماه ژوئن در بورس سنگاپور نیز ۱.۱۰ دلار افت داشته ۵۹ دلار هر تن خشک شدتقاضا رو به کاهش است که به دلیل افزایش عرضه در بازار نقدی و بنادر می باشد.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

طبق گزارشات به دست آمده از بازار سنگ آهن چین، اعلام شده که سنگ آهن وارداتی دچار نوسانات ریزی شده است؛ اما نکته ی قابل توجه این است که برخلاف گذشته، مازاد عرضه این بار قیمت ها را پایین آورده است. به گزارش آهن پرایس، آخرین قیمتی که از سنگ آهن ثبت شده است، خلوص 62 درصد استرالیا 1.25 دلار افت روزانه داشته 62.05 دلار هر تن خشک سی اف آر می باشد. البته لازم به ذکر است که شاهد کاهش یک دلاری در بورس سنگاپور برای قیمت قرارداد ژوئن بوده ایم و قیمت 62.65 دلار به ثبت رسیده است. 

در حال حاضر، بنادر چین با موجودی های بالا مواجه هستند ولی موارد زیادی برای خریداران سنگ آهن در بازار چین دیده نمی شود. البته نا گفته نماند که موجودی سنگ آهن بنادر چین 735 هزار تن پایین آمده 138.42 میلیون تن شده است. همچنین به دلیل رکود در بازار آهن، در حالت کلی تعداد خریدارن سنگ آهن بطور چشم گیری کاهش یافته است. این امر سبب شده است که فروشنده ها اقدام به کاهش قیمت کنند تا گامی شود در جهت ترغیب کردن و ایجاد تمایل در خریداران تا سنگ آهن بخرند؛ اما با وجود این تفاسیر مورد جدیدی برای خرید در بازار ثبت نشده است. 

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس، طبق پیش بینی ای که توسط تحلیلگران بانک دویچه انجام شده است، انتظار می رود تا قیمت سنگ آهن در سه ماهه چهارم سال 2017 به متوسط 50 دلار رشد داشته باشد. همچنین گفتنی است که این تحلیلگران پیش بینی کرده اند میزان تقاضا برای فولاد در چین در سال 2017 تا 33% افزایش داشته باشد آنها دلیل این پیش بینی خود را تغیراتی می  دانند که چینی ها مشغول به ایجاد آن در سطوح مختلف هستند . آنها سعی دارند کوره های القائی که کارائی کمتری را نسبت به سایر موارد دارند، از چرخه تولید خارج کنند و ظرفیت تولید کوره بلندها را هم کاهش دهند .

وضعیت کنونی سنگ آهن به این گونه است که به 2 دلیل قیمت سنگ آهن وارداتی کمی بالا رفته و به هر تن 65 دلار هر تن  سی اف آر رسیده است. این دو دلیل عبارت است از: اول= رشد پیدا کردن بازارهای فیوچرز. دوم= افزایش یلفتن امید ها در بازار. همچنین لازم به ذکر است که شاهد بالا رفتن قیمت (یک دلار) در بورس دالیان بوده ایم و همچنین در بورس شانگهای میلگرد 5 دلار رشد داشته است. به گزارش آهن پرایس، طبق برنامه هایی که اخیرا به دست ما رسیده است، فولادسازان چینی تمایل خود را نسبت به خرید سنگ آهن از دست داده اند زیرا این اتفاق، در نتیجه ی افت قیمت های اخیر اتفاق افتاده است. در ادامه ی این اتفاق، موجودی هایشان کمتر شده و به همین خاطر است که برخی آنان امیدوار هستند تقاضا بهتر شودهمچنین نکته ی قابل توجه این است که در دو هفته ی اخیر موجودی سنگ آهن کارخانه ها از 24 روز تولید به 23 روز رسیده است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در طی روز های اخیر شاهد بی حرکتی و ثبات قیمت ها در بازار آهن بودیم. بر خلاف تصورات از پیش بینی قیمت آهن آلات، بعد از برگذاری انتخابات رئیاست جمهوری، افزایش قیمتی حس نشد. البته لازم به ذکر است که بعد از گذشت چند روز از انتخابات، قیمت ها بطور ناگهانی دچار افزایش اندکی شدند که این افزایش قیمت ها موقت بود و به سرعت قیمت ها به قیمت های پیشین بازگشت. گفتنی است که در حال حاضر، قیمت ها حتی نسبت به دوره ی قبل از انتخابات نیز کمتر شده.

هرچند که در بازار نوسانات ریزی وجود دارد، اما قیمت آهن آلات ساختمانی تغیری پیدا نمی کندوضعیت بازار آهن آلات در حال حاضر در شرایط ثابتی به سر می برد و بسیار موقعیتی مناسبی برای خریدارن آهن آلات می باشد. زیرا قیمت آهن آلات ثابت می باشد و رکود و گرانی بازار بر روی آهن آلات تاثیری نگذاشته و شرایط مناسبی را برای خرید و فروش آهن آلات فراهم کرده استپیش بینی بازار آهن بر این است که در روز های آتی شاهد یکک  تغیر ناگهانی دیگر و افزایش قیمت ها بصورت موقت باشیم. در هر صورت بسیار بعید است که در آینده ای نزدیک همچنان این قیمت ها پا بر جا باشند و زمینه ی خرید کردن بصورت شرایط فعلی، فراهم باشد.

با وجود تمام مواردی که ذکر شد، نباید این موضوع را فراموش کرد که به دلیل اوضاع کلی اقتصاد جامعه و رکود کلی در بازار، افزایش قیمت ها دور از ذهن نخواهد بود؛ زیرا اگر اوضوع نا به سامان اقتصادی بر روی کارخانه ها تاثیر بگذارند، کارخانه ها تولیدات خود را بشدت پایین میاورند. این امر نتیجه ای جز کمبود عرضه و مازاد تقاضا در پی نخواهد داشت. همچنین همین اتفاق بزرگ ترین و مهم ترین دلیل افزایش قیمت آهن آلات خواهد بود.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آهن پرایس

طبق آخرین بیانیه ای که از سوی مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران منتشر شده است، در سال 96 به تناژ یک میلیون و 200 هزار تن سنگ آهن دانه بندی از دو معدن میشدوان و چاه گز تولید خواهد شد. به گزارش آهن پرایس، محمد مرشد زاده ضمن اینکه این خبر را اعلام کرد ادامه داد: برنامه ریزی های این مجتمع به این ترتیب است که در سال 96 برنامه تولید 500 هزار تن سنگ آهن دانه بندی از میشدوان و 700 هزار تن سنگ آهن دانه بندی از چاه گز به تولید و بهره برداری برسد. وی ادامه داد: لازم به ذکر است که از دیگر برنامه های این مجتمع به فروش رسیدن 550 هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار (بالای 58 درصد) از معدن چاه گز و نیز فروش 385 هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار از معدن میشدوان در سال جاری می باشد.

نکته ی قابل توجه این می باشد که مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و یکی از مجتمع های تحت نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و متشکل از سنگ آهن چاه گز، سنگ آهن میشدوان، آنومالی شمالی، معادن زاغیها و آنومالی 5 a است که این معادن در مراحل مختلف اکتشاف استخراج و فراوری قرار دارند. امید است تا با استخراج این معادن وضعیت سنگ آهن بهبود یابد و شاهد کاهش دوباره ی قیمت ها نباشیم. در حال حاضر به دلیل مازاد عرضه در چین، سنگ آهن در حالتی ثابت مانده و قیمت آن نیز تغیری پیدا نکرده است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1396 | نظرات ()