به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، از حدود یک هفته گذشته شاهد اعتصاب کامیوندار ها در بازار آهن بوده ایم. دلیل این اعتصابات افزایش هزینه های لوازم یدکی، لاستیک و... کامیون ها بوده است که رتنندگان بدلیل این افزایش قیمت ها خواستار افزایش نرخ کرایه حمل بودند. اما نتیجه این اعتصابات افزایش 20 درصدی نرخ کرایه ها بود.

خبر های بازار آهن حاکی از پایان اعتصابات در روز گذشته می باشد. با شروع هفته جاری شاهد بارگیری مجدد کامیون ها بوده ایم اما در اصفهان باز هم هیچگونه ماشینی برای بارگیری یافت نمی شد چرا که تمام ماشین های باربری به سمت کارخانه ذوب اهن سرازیر شده بودند تا محموله های عقب افتاده این شرکت را در اسرع وقت به مقصد برسانند.

اما پایان این اعتصابات، پایان نوسانات قیمت آهن و همچنین رونق بازار نخواهد بود. چرا که در هفته جاری تعطیلات پیش رو موجب رکود و کاهش تحرکات بازار خواهد شد. از هفته گذشته بدلیل اعتصابات قیمت اهن الات از جمله میلگرد افزایش یافت، همچنین با توجه به عدم بارگیری رانندگان تقاضا برای خرید اهن در بازار با افت بسیاری مواجه شد که همین امر موجب رکود اقتصادی در این بازار شد. در این هفته نیز تعطیلات موجب رکود و عدم تحرک بازار می شود و اقتصاد بازار را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وضعیت بازار آهن در روز گذشته افزایشی گزارش شده است. همچنان روند افزایش قیمت در بازار میلگرد ها ادامه دارد و در روز گذشته نیز شاهد افزایش 10 تا 40 تومانی قیمت این مقطع اهن بودیم. پیش بینی بازار اهن در هفته های گذشته از ثبات و کاهش قیمت ها در این بازار خبر می داد اما در حال حاضر با توجه به اتفاقاتی که در کی هفته اخیر رخ داد شاهد  روند معکوس این بازار بوده ایم. در حال حاضر پیش بینی ها حاکی از افزایش قیمت آهن الات پس از تعطیلات هفته جاری می باشد.

طبق بررسی های صورت گرفته، التهابات بوجود آمده طی هفته اخیر بر بازار اهن تهران نیز تاثیرات بسیار زیادی داشته است. بطوری که شاهد افزایش کاذب قیمت ها درب بنگاه و همچنین در مجمتع فروش اهن الات تهران بوده ایم. بخش اعظم این افزایش قیمت در بازار میلگرد ها رخ داد که هر روزه قیمت این مقطع اهن با افزایش مواجه می شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید