کمبود واحد های کم متراژ معضل بازار مسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، مشاوران املاک یکی از گزینه ‌های مناسب برای خانه اولی‌ های در جست و جوی خانه را،  آپارتمان ‌های نقلی تا ۵۰ متر مربع می‌ دانند. بر اساس بررسی های میدانی از وضعیت بازار مسکن طی روز های اخیر نشان می ‌دهد، میزان مراجعه متقاضیان مصرفی به بنگاه‌ های املاک برای خرید مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است. به گفته مشاوران املاک محدوده مشتریان موجود در بازار که هم چنان به بنگاه‌ های املاک مراجعه می‌کنند خانه ‌اولی‌ های مجهز به تسهیلات خرید مسکنهستند که به دلیل سر رسید شدن زمان سپرده‌ گذاری خود امیدوار به خرید خانه هر چند با متراژ کوچک هستند.
مشاوران املاک یکی از گزینه‌ های مناسب برای خانه‌ اولی‌ ها را آپارتمان ‌های تا ۵۰ متر مربع می‌ دانند. به ویژه برای خانه‌ اولی ‌های مجرد گزینه خرید آپارتمان‌ های نقلی بسیار مناسب است. به گفته فعالان بازار مسکن به دلیل پایین بودن متراژ، قیمت کل واحد مسکونی با قدرت خرید متقاضی مصرفی تناسب بیشتری دارد.
بررسی ‌های میدانی از وضعیت آپارتمان ‌های نقلی عرضه شده به بازار مسکن نشان می‌ دهد: در حال حاضر بخش عمده این گروه از آپارتمان‌ های مسکونی به قیمت رسیده و متناسب با میانگین قیمت تعیین شده در منطقه است. البته در برخی مناطق شهری نیز قیمت هر متر مربع آپارتمان‌ های نقلی بالا تر از آپارتمان ‌های مشابه ارائه شده است. یکی از نکات قابل توجه که می‌تواند شرایط مناسب‌ تری را برای متقاضیان مصرفی در هنگام خرید آپارتمان‌ های نقلی به وجود آورد، فراوانی نسبی بالا تر این فایل ‌ها نسبت به واحد های کوچک و میان‌ متراژ در بازار مسکن است.امید بر آن است دولت با تدبیر و اندیشه صحیح راه حل مناسبی برای خانه اولی ها اندیشه کنند تا تمام خانه اولی ها توانایی خرید مسکن را داشته باشند.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: