تغییر سبک مدیریتی نیاز بازار آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

شاید بسیاری از  مخاطبان در خصوص میزان کسب درآمد تولید کنندگان، سوالاتی در ذهن داشته باشند. به تحلیل آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار آهن، تغییر سبک و سیاست های مدیریتی در کشور که به کررات درباره آن برای اصلاح روند اقتصادی کشور اشاره شده است، توانست در شرکت فولاد امیرکبیر  کاشان که یکی از تولیدکنندگان محصولات تخت و مشخصا ورق گالوانیزه و سرد به‌شمار می‌رود، در سه سال پیاپی روند رو به رشدی را  در بخش های فروش داخلی و هم در بخش صادرات مهیا کند.

طبق گزارش های به عمل آمده از عملکرد سه ماهه این شرکت در سال ۹۸ می توان به آسانی به وضعیت بسیار مناسب و رو به رشد این شرکت دست یافت. فولاد امیرکبیر کاشان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۷۲۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال  کسب درآمد کرده است. همچنین این شرکت در بهار سال ۹۸ تجربه درآمدی در حدود ۲۳۷ میلیارد تومان را نیز داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۶۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

اغلب محصولات تولیدی این شرکت نورد سرد و ورق گالوانیزه می باشدکه در این حوزه تا ماه اخیر توانسته ۱۴ هزار و ۶۱۵ تن ورق گالوانیزه تولید کند و از این مقدار ۷ هزار تن از آن را به فروش برساند. درآمد این شرکت از فروش گالوانیزه ۷۲ میلیارد تومان بوده است که متوسط نرخ فروش ورق گالوانیزه نیز به ۹۳ هزار و ۶۳۰ ریال برای هر کیلوگرم می باشد.

شرکت فولاد امیرکبیر محصولات دیگری مانند نورد سرد، خدمات روی ورق‌های نورد سرد، خدمات آنیلینگ و فعالیت های بسیار دیگری را در پرونده خود به ثبت رسانده است که جمع درآمد حاصل از این فعالیت ها در سه‌ماهه ابتدای سال جاری به ۲ میلیارد تومان نیز رسیده است. از این رو زمانی که صحبت از مدیریت کارآمد در کشور می شود به این نوع پیشرفت ها با وجود تمام مشکلات اشاره می گردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: