حباب قیمتی در بازار اجاره
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن،  وزیر راه و شهر سازی از تدوین نظام اجاره داری حرفه ای و ورود استارتاپ ها به حوزه اجاره داری برای شکستن حباب قیمتی در بازار اجاره خبر داد. بنابر اظهارات محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی، دولت در تعیین نرخ اجاره بها هیچ زمانی مداخله نکرده است چرا که به لحاظ قانونی حق ندارد برای بازار اجاره سقف قیمتی تعیین کند. قرار داد اجاره بها باید بین مالک و مستاجر منعقد شود و هیچ دولتی تا به امروز در این قرار داد ورود نکرده است اما ما سعی کرده ایم یک اقدام مهمی را در دستور کار قرار دهیم و آن ایجاد نظام اجاره دار حرفه ای است.

اسلامی با اشاره به اینکه دولت، نظام اجاره داری حرفه ای را ساماندهی کرده و در حال تدوین آن است، بیان کرد : در این موضوع ورود استارتاپ ها را به حوزه اجاره داری پایه گذاری کرده ایم و سعی داریم با اجرای این دو روش مهم، حباب قیمتی را در بازار اجاره بشکنیم. اسلامی در ادامه تصریح کرد، چندی پیش با استارتاپ های پیشرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشست مشترک دو ساعته ای را برگزار و تمامی جوانب ورود استارتاپ ها را بررسی کردیم و به توافقات مهمی در این حوزه رسیدیم، سعی داریم با ایجاد نظام اجاره داری حرفه ای و ورود استارتاپ ها تب و تاب بازار اجاره را کاهش دهیم و مالک و مستاجر بتوانند راحت تر و روان تر با یکدیگر در ارتباط باشند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا کمبود مسکن دلیل افزایش قیمت اجاره بها ست یا خیر؟ بازار مسکن هیچ زمانی کمبود نداشته است و ما تمامی تلاش خود را برای افزایش تولید مسکن در دستور کار قرار داده ایم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: