روند کاهشی نرخ میلگرد چین
نوشته شده توسط : آهن پرایس

پس از بالا رفتن نرخ میلگرد صادراتی چین در هفته گذشته، در حال حاضر قیمت این محصول روند نزولی را در پیش گرفته است. میزان خرید و فروش با افت بسیاری همراه بوده است زیرا اکثر خریداران با احتیاط عمل می کنند، این در حالیست که بنظر می رسد این کاهش قیمت ها همچنان ادامه داشته باشد. اگرچه در این شرایط کاهش ناگهانی و شدید قیمت ها بعید است زیرا چین هنوز بازار فروشنگان بزرگ محسوب می شود.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، نرخ میلگرد کارخانه های بزرگ در هفته گذشته 560 تا 570 دلار در هرتن فوب پیش بینی شد، این در حالیست که در هفته ما قبل آن 560 تا 580 دلار بوده است. این میزان نشان دهنده کاهش قیمت میلگرد در یک هفته می باشد. با کاهش قیمت میلگرد میزان معاملات در بازار با کاهش مواجه شده است که این نشانگر تاثیر برخی از اخبار مربوط به هشدار دولت در مورد بازار بوده است. نرخ میلگرد در بازار داخلی بطور میانگین متوسط ​​در دوره بازبینی ۴۳RMB در تن ( ۶ دلار در تن ) کاهش داشته است.

طبق گفته های فروشندگان چینی به متال اکسپرت، آنها از دشواری در تجارت های صادراتی پس از کاهش قیمت میلگرد خبر داده اند. در ادامه این اظهارات یک کمپانی تجاری معتبر عنوان کرد: خریداران میلگرد قیمت های پیش نهادی خود را به طور عجیبی کاهش داده اند که همین امر موجب شده تا در کاهش بیشتر نرخ میلگرد محتاطانه عمل کنند. وی در ادامه  گفتت: پیشنهادات نرخ میلگرد ویتنام به چین با قیمتی بالغ بر ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار در هر تن در فوب پیش بینی شده است.

در حال حاضربا وجود تمایلات منفی در بازار، فعالان در این بازار کاهش ناگهانی قیمت میلگرد را پیش بینی نمی کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: