بازار آهن آلات در یک نگاه
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، از اوایل هفته شاهد جو نسبتا آرامی در بازار بوده ایم. بازار آهن آلات که هفته گذشته را با نوسانات بسیاری پشت سر گذاشته بود، با شروع هفته جدید نسبتا آرام شد. بیشتر آرامش در بخش پروفیل ها دیده می شود. قیمت پروفیل ها طی دو روز ابتدایی هفته ثابت اعلام شد. این در حالی است که در هفته گذشته شاهد نوسانات بسیار در قیمت این محصول بوده ایم. در مقابل میلگرد ها را بررسی می کنیم که همچنان در افزایش به سر می برند و هنوز به ارامش نرسیده اند. قیمت میلگردها از اول هفته همچنان روندی افزایشی را طی می کند بطوری که میانگین افزایش قیمت میلگرد در دو روز ابتدایی اول هفته 30 تومان بوده است. در ادامه به شرح این نوسانات خواهیم پرداخت.

قیمت پروفیل ها درب کارخانه ثابت اعلام شد. براساس اطلاعات بدست آمده اکثر کارخانه ها دو روز ابتدایی هفته قیمت های خود را ثابت نگه داشتند. این ثبات در کارخانه هایی از قبیل تهران شرق،جهان، صابری، صدرا و دیگر کارخانه های بنام دیده شده است.

میلگردها در اکثر کارخانه ها افزایشی بوده است. بطوریکه کارخانه های سیادن ابهر، پرشین و آناهیتا گیلان که در روز شنبه میلگردهای خود را ثابت اعلام کرده بودند، قیمت خودرا در روز یکشنبه به ترتیب با 30 ،20 و40 تومان افزایش اعلام کردند. اما کارخانه ظفربناب از همان اولین روز هفته قیمت خود را 50 تومان افزایش داد و این افزایش قیمت به روز شنبه ختم نشد و دوباره در روز یکشنبه 65 توامن دیگر قیمت های خود را بالا برد. همانند کارخانه ظفر بناب، کارخانه شاهرود نیز از اول هفته استارت افزایشی زده و در روز شنبه 30 تومان میلگرخود را گران کرده است و در روز یکشنبه مجددا 30 تومان دیگر به قیمت های خود افزود.

با توجه به شرایط موجود، احتمال ادامه دار بودن این وضعیت تا پایان هفته وجود دارد. اما باید منتظر اعلام قیمت از سوی کارخانه ها ماند.   

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: