افزایش قیمت تیرآهن اهواز
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، خبرها حاکی از شکست رکورد قیمت تیرآهن در کارخانه اهواز می باشد. کارکنان این کارخانه با تلاش های مستمر و افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیرات توانستند در دی ماه سال جاری طی سی روز با تولید چند هزار تنی تیرآهن رکود تازه ای برای قیمت های تیرآهن این کارخانه به ثبت رسانند. علاوه بر این موضوع، افزایش تقاضا در بازار و همچنین رشد قیمت تیراهن طی شش ماهه اخیر موجب گردید تا این کارخانه انگیزه ای دوباره پیدا کرده و رکورد خود را بشکند.

معاون بهره برداری کارخانه اهواز در اینباره گفت: کارکنان پر تلاش بخش تولید کارخانه اهواز علاوه بر ثبت رکورد ماهانه، توانستند با تولید 5 هزار تن تیراهن در روز یک رکورد تازه ای برای این کارخانه ثبت کنند.

علل افزایش قیمت تیرآهن

وی در ادامه عنوان کرد: با وجود تلاش های بسیار کارکنان این مجموعه، می توان از مهم ترین دلایل دستیابی به این موفقیت را افزایش بهره وری نیروی انسانی، فرایند بهبود یافته تولید و آماده به کار بودن تجهیزات کارخانه تولید کننده تیرآهن اهواز دانست.

وی اظهار داشت: از مهم ترین عوال افزایش قیمت تیرآهن کارخانه اهواز می توان به استفاده از دانش فنی و بعد از آن تغییر رویه بازار با افزایش قیمت تیرآهن و تغییر در نرخ ارز اشاره کرد. این تغییرات بصورتی بوده که در حال حاضر شاهد افزایش تقاضا و افزایش قیمت تیرآهن ، ظرفیت های اسمی کارخانه، و تولید با کیفیت تر این محصول در بازار داخلی کشور هستیم.

وی در آخر خاطر نشان کرد: نگه داشتن این شرایط بسیار حائض اهمیت بوده و برای دستیابی به موفقیت های بالاتر باید تلاش بسیار کرد. علاوه بر این برای دستیابی به شرایط مطلوب تر نیازمند همکاری کلیه واحد های شرکت هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز تیرآهن، وزن تیرآهن و قیمت تیرآهن اصفهان می توانید با شماره های   54103-021 تماس حاصل فرمائید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: