آغار کار تعاونی صادرات محصولات فولادی از سال آینده
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، از سال آینده تعاونی صادرات محصولات فولادی با هدف صادرات تولیدات نوردکاران شروع به کار خواهد کرد.

حمیدرضا طاهری‌زاده نایب رئیس انجمن تولید‌کنندگان فولاد در این باره گفت: این تعاونی از بین تمامی نوردکاران داخل کشور با هدف تعادلقیمت محصولات فولادی تشکیل خواهد شد. طی هفته اینده با تمامی تولید کنندگان محصولات فولادی برای انجام هماهنگی های مورد نیاز و رسیدن به انسجام جلسه ای برگزار خواهیم کرد و اهداف این تعاونی را در این جلسه به همراه کارشناسان مورد بررسی قرار خواهیم داد. حمید رضا طاهری زاده در ادامه با اشاره به پایین بودن قیمت شمش و محصولات داخلی نسبت به قیمت های جهانی، افزود: در حال حاضر قیمت شمش و محصولات داخلی از قیمت های بازار جهانی پایین تر است. در صورتی که رونق به بازار برگردد و میزان تقاضای شمش و همچنین میلگرد افزایش یابد، قیمت ها نیز با افزایش مواجه خواهد شد؛ در نتیجه با تشکیل این تعاونی قیمت ها متعادل خواهد بود.

نایب رئیس انجمن تولید‌کنندگان فولاد با بیان این که صادرات مواد خام کاری بسیار اشتباه می باشد، عنوان کرد: در صورتی که تعاونی مذکور تشکیل شود، تولید کنندگان داخلی برای رقابت با تولید کنندگان خارجی باید نسبت به ارتقای کیفیت محصولات تولید خود تلاش کرده و تدابیر لازم را در این زمینه بیندیشند.

 حمیدرضا طاهری‌زاده نایب رئیس انجمن تولید‌کنندگان فولاد کشور در مورد بازار های صادراتی نیز گفت: بجز کشور های عراق و افغانستان، دیگر کشور ها از جمله تایلند، چین و کره، جزء اهداف صادراتی این تعاونی می باشد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است در اولین سال فعالیت این تعاونی 600 هزار تن محصول فولادی صادر شود. نایب‌رئیس انجمن تولید‌کنندگان فولاد در آخر خواستار تسریع در استرداد ارزش افزوده و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای«تسهیل صادرات محصولات فولادی» از سوی تعاونی مذکور از دولت شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: