نشانه های افزایش قیمت در بازار جهانی فولاد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در هفته گذشته شاهد شرایط نسبتا مطلوبی در بازار فولاد جهانی بودیم اگرچه نشانه های افزایش قیمت در سراسر جهان قابل مشاهده می باشد. در این شرایط در بازار مواد اولیه صنعت فولاد نیز ثبات نسبی برقرار شد تا حدی که بازار قراضه و سنگ اهن دارای جو آرامی بودند.

این اتفاقات در شرایطی است که بازار جهانی فولاد به منظور ایجاد تحرک در حوزه تقاضا و همچنین بالا بردن قیمت ها در حال تغییر فاز می باشد؛ بدین منظور که بازارهای جهانی پیش به سوی افزایش قیمت  رفته اند که از این تصمیم شواهدی نیز موجود است. با توجه به افزایش قیمت ها در بازار جهانی فلزات و همچنین افزایش تقریبی نرخ نفت و نشانه های افزایش قیمت در بازار محصولات نهایی فولادی می توان از همین حالا به بالا رفتن بیشتر میزان تقاضا، افزایش میزان تقاضای سنگ آهن و قراضه و همچنین بالا رفتن قیمت ها خوش بین بود. در حال حاضر بازار های میلگرد و ورق در صنعت فولاد شرایط نسبتا مطلوب تری در مقایسه با دیگر بازار ها دارند و همین امر باعث رونق بازار های جهانی فولاد نیز خواهد شد. موارد یاد شده در گزارش هفتگی پایگاه خبری فولاد ایران قابل مشاهده است.

سنگ‌آهن

طی هفته گذشته قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در چین بطور میانگین 67.4 دلار به ازای هرتن سی اف آر اعلام شد. این قیمت در حالی است که هفته ما قبل قیمت این محصول 66.8 دلار در هرتن سی اف ار اعلام شده بود. روند کلی بازار تغییر شایانی نداشته و افزایش قیمت موجب شده تا میزان خرید کنترل شود. اگرچه موجودی سنگ‌آهن در بنادر چین ۴/ ۱ میلیون تن طی یک هفته افت داشته و ۷۶/ ۱۵۸ میلیون تن ثبت شده است، که این امر نشان دهنده این است که خریداران چینی در بنادر فعال‌تر شده‌اند.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: