افزایش تسهیلات پرداختی بانک مسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، در چهار ماه اول سال 97 میزان تسهیلات پرداختی بانک به متقاضیان مصرفی و سازندگان واحدهای مسکونی برای حمایت مالی جهت آماده سازی واحدهای مسکونی  و تامین خدمات روبنایی از سوی بانک مسکن دوبرابر شده است.

کارشناس بخش مسکن در خصوص افزایش تسهیلات بانک مسکن اعلام کرد که از اوایل سال 97  تا پایان تیرماه  میزان افزایش انواع تسهیلات از سوی بانک مسکن  به سازندگان ساختمان و همچنین سایر متقاضیان مصرفی 141 هزارو 80 فقره بوده است؛ که میزان تسهیلات پرداختی از سوی بانک  حدود 98.1 درصد  رشد داشته است. به طوری که در چهار ماه  اول سال 97 میانگین ارزش تسهیلات پرداختی از سوی بانک مسکن حدود 141 میلیارد و 744 میلیون تومان بوده است که این میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن با رشد 53 درصدی همراه بوده است.

طبق آمارهای اعلام شده از سوی کارشناسان بخش مسکن، به دلیل رشد ساخت و سازهای واحدهای مسکونی و رونق خرید و فروش ملک در منطقه های مختلف تهران  و سایر شهرهای دیگر میزان تسهیلات پرداختی از سوی بانک مسکن در حال افزایش است، لذا در سال 97 میزان رشد ارزش ریالی تسهیلات پرداختی بانک مسکن به سازندگان ساخت واحدهای مسکونی نسبت به میزان تسهیلات پرداختی سال گذشته حاکی از افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید ملک بوده است.

میزان تسهیلات پرداختی از سوی  بانک مسکن به متقاضیان مصرفی و سازندگان ساخت و ساز ملک  در چهار ماه اول سال 97 نسبت به چهار ماه اول سال 96  با افزایش همراه بوده است که میزان رشد آن از  حدود 68 درصد به حدود  ۷۱ درصد  رسیده است. کارشناسان بخش مسکن بر این نگرش هستند که افزایش میزان تسهیلات پرداختی بانکی در رونق ساخت و ساز بازار مسکن اثرگذار است به طوری که افزایش پرداخت تسهیلات، عرضه و تقاضا را در بازار مسکن حریص تر می کند. همچنین با رونق ساخت مسکن میزان تقاضا برای دریافت تسهیلات از سوی بانک مسکن افزایش می یابد. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: