ابطال عرضه محصولات فولادی در بورس کالا
نوشته شده توسط : آهن پرایس


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بررسی عملکرد صنعتگران در چند ماه اخیر سال 97 شرایطی را نشان می دهد که این میزان صادرات محصولات فولادی نسبت به سال 96 با رشد 16 درصدی همراه بوده است. کارشناسان حوزه فولاد  در خصوص عرضه محصولات فولادی در بورس کالا بیان نمودند: در شرایط کنونی مقرر بود که فولاد ذوب آهن  اصفهان محصولات فولادی نظیر میلگرد و تیرآهن و سایر محصولات دیگر را در بورس کالا عرضه کند که متاسفانه عرضه محصولات فولادی  در  بورس کالا با مشکلات متعددی مواجه شد بطوری که  پس از  تصویب شورای عالی بورس عرضه محصولات فولادی  و پتروشیمی که حدود 3.31  هزار میلیارد  تومان بوده است، در بورس کالا لغو شد.

باتوجه به آمارهای اعلام شده از سوی کارشناسان حوزه صنعت فولاد، پس از لغو عرضه محصولات فولادی در بورس کالا به دستور ستاد تنظیم بازار فولاد، مقرر شد بنا بر رفع این بحران و مشکلاتی که در این حوزه رخ داده است عرضه محصولات فولادی براساس دستورالعمل های روند گذشته  وزارت صنعت صورت گیرد تا در طی چند روز آینده دستوالعمل وضعیت بورس کالا بطور واضح مشخص شود.

 همچنین مدیر بازاریابی بورس کالا اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی بورس کالا تا زمانی که دستورالعمل مشخصی برای این حوزه صورت نگرفته است، متقاضیان مصرفی محصولات فولادی می توانند بر اساس دستورالعمل های گذشته در این حوزه اقدام به خرید کنند، لذا در این شرایط فعلی تنها شرکت هایی می توانند از بورس کالا خرید کنند که داراي یک شناسه کسب و کار و مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت  را داشته باشند.

باتوجه به گزارش های اعلام شده از سوی کارشناس حوزه صنعت، این شرایط نشان می دهد که دلیل لغو عرضه محصولات فولادی در بورس کالا همان تعاونی هایی هستند که مدارک لازم برای عرضه محصولات در بورس کالا را به موقع ارائه ندادند که موجب شده عرضه محصولات فولادی در بورس لغو شود  و مشکلات متعددی در این حوزه ایجاد شود،.

 این روند اعمال شده در این حوزه موقتی است و  مقرر است در آینده نزدیک  بورس عرضه محصولات فولادی به واسطه تعاونی ها با دستورالعمل جدید صورت گیرد، همچنین به زودی دستورالعمل جدید در رابطه با بورس عرضه محصولات فولادی اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: