تعرفه های آمریکا بر واردات فولاد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، طی چند روز اخیر شاهد نوسانات بازار فولاد بودیم، لذا شرایط فعلی بازار در حالتی به سر می برد که همزمان با این روند نامطلوب در عرضه محصولات فولادی، جنگ تجاری کشور آمریکا آغاز شده است.

دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص ابراز جنگ تجاری آمریکا بیان نمود: در شرایطی که بازار فولاد  با التهابات شدیدی مواجه شده است،  باید جهت حفظ تعرفه های  شمش، محصولات فولادی و سایر محصولات تحت کنترل و نظارت باشند چرا که افشای  جنگ  تجاری آمریکا ومتحدانش بر روی صنعت فولاد به شدت اثر گذار بوده است. تعرفه هایی که کشور آمریکا بر روی صادرات محصولات فولادی اعمال کرده است موجب اختلافات شدیدی بین کشور آمریکا و سایر کشورها شده است.

وی افزود: علت جنگ کشورهای دیگر بر علیه کشور آمریکا تعرفه هایی است که کشور آمریکا برای واردات فولاد  در نظر گرفته که به دلیل تعرفه های در نظر گرفته شده از سوی کشور آمریکا موجب شده تا سایر کشورهای مخالف واکنش جدی از خود نشان دهند. متاسفانه همین امر باعث شده  که در روزهای گذشته محصولات فولادی که از سوی کشور آمریکا صادر می شد با مشکلات جدی مواجه شود. 

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: در این شرایط کنونی که بازار فولاد سر در گم است، همه ی کشورها برای امنیت و حمایت تولیدات محصولات داخلی خود تلاش و کوشش می کنند و اقدامات لازم را برای سرو سامان دادن این وضعیت اعمال می کنند  تا با دستورالعمل های متوازن بتوانند جلوی این تهدیدات و واردات بی قاعده را بگیرند.  در سال های گذشته کشور ایران به عنوان یک صادر کننده بزرگ شناخته شده است و در سال 96 صادرات محصولات فولادی آن به حدود 8 میلیون تن رسیده و همچنین در طی سال 97 قرار است صادرات  محصولات فولادی  آن بیش از 10 میلیون تن باشد. با وجود اینکه ایران تولیدات محصولات فولادی بیشتر از نیاز داخلی دارد  و مداخله های کشور های دیگر به تعرفه های صادرات فولادی باعث شده نیاز به واردات فولادی در ایران دیده نشود؛ به همین دلیل باید تعرفه های محصولات فولادی و سایر محصولات گسترده به درستی نظارت شوند تا آسیب جدی به واحدهای داخلی وارد نشود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: