روند صعودی بازارمسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن ، طی چند روز اخیر که بازار مسکن دچار نوسانات شدیدی شد بطوریکه بسیاری از فعالان بازار و متقاضیان مصرفی از افزایش نامتعارف  قیمت های  مسکن غافلگیر شدند.

کارشناس بخش مسکن در خصوص روند صعودی بازار مسکن اعلام نمود، متاسفانه با روندی که بازار مسکن طی می کند شروع پروه های جدید ساختمانی  از سوی برخی سازندگان با تاخیر مواجه شده است . لذا  در شرایط کنونی بازار ساخت و ساز مسکن در شهر تهران  نشان می دهد که  مشارکت  سازندگان ساخت و ساز مسکن برای تخریب و نوسازی آنها کاهش یافته است  بطوریکه با شرایطی که در بازار مسکن ایجاد شده بسیاری از سازندگان ساخت و ساز انگیزه ی خود را برای انجام پروژه های ساختمانی از دست دادند و از سوی دیگر رغبت مشارکت ساخت و ساز مسکن را ندارند.

لذا از ابتدای سال جاری بازار مسکن در روند صعودی قرار گرفت که با افزایش سرعت قیمت مسکن، قیمت های مصالح ساختمانی با رشد چشمگیری مواجه شد همچنین  بسیاری از سازندگان ساخت و ساز مسکن برای خرید مصالح ساختمانی مورد نیازپروژهای خود با مشکلات متعددی مواجه شدند بصورتیکه توان مالی  اتمام ساخت و ساز واحد های مسکونی برای بسیاری از سازندگان دشوار شد همین امر موجب شد صدور پروانه ساختمانی برای بسیاری از پروژه های ساختمانی کاهش یابد.

باتوجه به گزارش های اعلام شده از سوی کارشناس بخش مسکن , با روند صعودی حوزه مسکن قیمتهای مصالح ساختمانی به طور قابل توجهی افزایش داشته است و این  رشد قیمت مصالح ساختمانی مورد توجه بسیاری از سازندگان ساخت وساز مسکن گرفت که طی چند روز گذشته رکورد این بخش رونمایی شد. یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شد بسیاری از سازندگان ساخت و ساز مسکن تمایلی نسبت به مشارکت ساخت و ساز مسکن نداشته باشند رکورد چشمگیر این بخش بوده که از سوی دیگر این روند باعث شده برخی از سازندگان زیان های خود را با دریافت سهم بیشتر و مبالغ بیشتر، زیان احتمالی خود را در این بخش پوشش دهند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: