عرضه محصولات فولادی در بورس کالا
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در اوایل سال جاری هجوم نقدینگی  بازار ارز و سکه را ملتهب کرد بصورتی که  که  التهابات بازار ارز و سکه بازار فولاد را تحت تاثیر قرار داد.  با توجه به اوضاع نامطلوبی که در بازار فولاد ایجاد شده  در چند روز اخیر رئیس اتحادیه آهن فروشان طی نشست های خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عرضه محصولات فولادی  در بورس کالا مقرر  شد تا تنها آهن فروشان مورد تایید اتحادیه نسبت به خرید از بورس کالا اقدام کنند. لذا مقرر است به زودی عمده محصولات فولادی از قبیل انواع میلگرد و تیرآهن با قیمت به طور معقول در بازار  توزیع شود. 

همچنین طی چند روز گذشته که خرید میلگرد و تیرآهن در بورس کالا با تقاضای کم مواجه شده بود، با گذشت زمان براساس دستورالعمل جدید وضع شده بهبود می گردد بطوری که قرار است به اکثر آهن فروشان برای خرید محصولات خود از بورس کالا کد بورسی تعلق گیرد که به زودی خرید و فروش محصولات فولادی با رونق چشمگیری در بازار فولاد رونمایی شود که شاهد رشد رونق بازار خواهیم بود.

محمد آزاد رئیس اتحادیه آهن فروشان کشور در خصوص التهاباتی که تاکنون در بازار فولاد رخ داده است اظهار داشت که ریشه التهاب های اخیر نوسانات نرخ ارز بوده و تا زمانی که نرخ ارز به ثبات نسبی نرسد شاهد همین وضعیت نابسامان بازار فولاد خواهیم بود. تاکنون بعضی ها بورس کالا را  تحت فشار قرار دادند در حالی که بازار به طور قطعی عامل ایجاد نظم و عدالت بوده همچنین  در این شرایط، اقتصاد کشورما همواره به توسعه این بورس نیاز بسیار دارد. لذا براساس دستورالعمل جدید وضع  شده مقرر است طی هفته آینده قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن کاهش یابد بطوری که تاکنون قیمت هر کیلو آهن به  حدود 5 هزار تومان رسیده است با قیمت کمتر در بازار فولاد عرضه می شود. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: