تاخیر عرضه ورق سیاه در بورس
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنابر تحلیل آهن پرایس از وضعیت بازار آهن، در روز گذشته عرضه ورق کلاف گرم به بازار با محدودیت هایی از جانب عرضه کنندگان آن مواجه گشت البته موج نابه سامانی در عرضه این محصول در بورس کالا از  چند هفته ی قبل آغاز شده بود و بر حجم نگرانی های ایجاد شده از بورس کالا در بازار آهن افزود.

روند عرضه های بورس کالا در چند هفته گذشته سبب نگرانی اغلب فعالان بازار آهن در خصوص تامین آتی نیاز مصرف کنندگان داخلی به این کالا و نرخ رقابتی آن شده است و ممانعت از فروش توسط صاحبان کالای پیش خریداری شده از بورس نیز بازار را مجدد وارد فاز احتیاطی کرده است. چرا که آنها معتقدند تولید کننده دراین حالت برای جبران خلاء حاکم بر بازار مجبور به افزایش حجم تولید محصولاتش می شود اما با توجه به وضعیت بورس کالا احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار اندک است.

البته این سوء مدیریت نتوانسته به تولید ورق گرم کارخانه های به نامی چون فولاد مبارکه لطمه ای وارد کند. و تولید این کارخانه در اولین ماه سال جاری چیزی بالغ بر ۵۰۰ هزار و ۲۷۲ تن بوده است و بدین ترتیب با  عبور از مرز تولید نیم میلیون تن محصول در نورد گرم فولاد مبارکه، ثبت رکورد ۱۱۶ هزار و ۵۴ تن محصول ضخامت پایین با کیفیت بسیار بالا در مجتمع فولاد سبا، تولید ۶۵ هزار و ۵۱ تن آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری و ثبت رکوردهای پی در پی روزانه در واحدهای احیا مستقیم و فولادسازی و نورد سرد شرکت باعث شد تا در سایه الطاف الهی ، تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان فولاد مبارکه و ، فروردین ماه سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» مزین شد، نوید بخش سالی پر خیر و برکت برای صنایع معدنی کشور باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: