نوشته شده توسط : آهن پرایس

به تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، گزارش ها ی میدانی حاکی از این است که فعالان و قدیمی های بازار آهن معتقدند نوسانات لحظه ای قیمت آهن آلات طی  ماه های اخیر به حدی شدت یافته که موجب نابه سامانی بازار و آشفتگی خاطر کاسبان و خریداران شده است چرا که افزایش های پی در پی قیمت های محصولاتی چون  میلگرد و قوطی پروفیل از اواخر سال گذشته تا کنون سبب گشته است  تا صف انتظار متقاضیان خرید که به امید تعدیل نرخ آهن آلات در بازار بوده اند، گسترده تر شود و از سوی دیگر کاسبان با مشکلات مالی زیادی در حساب های خود با تولید کنندگان روبرو گردند؛ حتی گاها  تدام این روند صعودی توانسته به اعتبار چندین ساله آنها خدشه وارد کند.

با توجه به شرایط بازار در روز گذشته که بهای سکه تمام بهار آزادی به بالای مرز ۵ میلیون تومان رسید و یا  دلار نیز در مقطعی تا مرز ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان رشد کرد، نمی توان به کاهش محسوسی در روند صعودی قیمت ها امید داشت چرا که اگر نرخ ارز را در آشفتگی های اخیر بازار آهن  دخیل بدانیم، همزمان با رشد قیمت دلار شاهد روند افزایشی چشم گیری در بهای اعلامی تولیدات کارخانه ها بوده ایم و بالعکس در زمان کاهش بهای ارز سیر نزولی قیمت ها بسیار ناچیز اعلام شده است!!! بی ثباتی اقتصادی در کشور و تورمی که از مرز حباب ها فراتر رفته نمی تواند با این کاهش ناچیز قیمت ها جو روانی جامعه را نسبت به اقتصاد بیمار عوض کند و شاید یکی از علت های تداوم نیافتن کاهش قیمت ها حتی در کوتاه مدت همین بی اعتمادی جامعه به کاهش نرخ ارز باشد چیزی که تجربه ثابت کرده است وقفه های کوچک در جهت رشد نرخ ارز نیز نتوانسته از پتانسیل رشد آن بکاهد. حال آنکه اخبار افزایش بهای بنزین مصرفی داخل و اعمال تحریم های نفتی کشور نیز می تواند عاملی در افزایش مجدد نرخ ارز باشد...

با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن و  عدم  امکان ثبت اخبار لحظه ای در سایت، بر آن شدیم تا اخبار لحظه ای و اتفاقات بازار آهن را در کانال تلگرامی "آهن خبر" به اطلاع شما همراهان گرامی برسانیم. از این رو  می توانید با بهره گیری از اخبار کوتاه و لحظه ای ارائه شده در کانال تلگرامی آهن خبر، تصمیمات مناسب تری نسبت به انجام خرید خود اتخاذ نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: