رعایت حقوق مشتری، اصلی مهم در بازاریابی
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بنابر اظهارات مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان، یکی از اصولی که هر شرکت تولیدی و بازرگانی باید به ‌آن پایبند باشد، رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان است و در اصل بازاریابی، مشتری حرف اول را می‌زند بنابراین تولید کننده همیشه باید به مشتری فکر کند. شرکت فولاد هرمزگان با رعایت مراحلی چون کیفیت مطلوب ، قیمت مناسب، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش و بطور کلی با در نظر گرفتن نیاز های مشتری موفق به کسب این گواهینامه شده است.

یکی از کارهای خوبی که در فولاد هرمزگان انجام می‌شود و رضایت مشتری را به دنبال دارد برگزاری سالانه ‌ی همایش و جلسات متعدد با مشتریان است که به صورت سالانه رضایت مندی مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد و از آنها در خواست می‌ شود که نکات مورد نظر خود را به مدیریت انعکاس دهند.

وی در خصوص مسئولیت های شرکت فولاد در راستای حفظ محیط زیست ابراز داشت : قطعا یکی از مسئولیت‌ های مهم ما بحث محیط زیست است و هر شرکت تولیدی باید در قبال مسئولیت های اجتماعی وظایف خود را ایفاء کند. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و در راستای حفظ محیط‌ زیست اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ایم.  مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه مواد خام مورد نیاز شرکت را بیشتر در داخل تامین می‌شود، عنوان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی سعی کرده‌ایم مواد خام را از داخل تامین کنیم چرا که این کار باعث رشد و ارتقاء روند تولید در کشور خواهد بود.و همچنین در خصوص صادرات با توجه به حقوق مصرف کننده در داخل کشور و همچنین صادرات در حوزه بین المللی، اظهار داشت: از زمانی که فولاد هرمزگان شروع به تولید کرد توانستیم به اقصی نقاط دنیا صادرات داشته باشیم که این نشان از کیفیت مناسب و توانایی فولاد هرمزگان در رقابت با سایر شرکت ها و تولید کننده ها در سطح بین المللی دارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: