سکوت بازار آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، گزارش های میدانی روز جاری بازار آهن حاکی از اعلام  ثبات قیمت دراکثر مبادی می باشد. بدین ترتیب کارخانه های راد همدان، بافق یزد، شمس سپهر، آناهیتا گیلان و بسیاری دیگر که از تولید کننده های بنام در حوزه میلگرد آجدارمی باشند، تاکنون بدون تغییری در قیمت محصولاتشان به فعالیت پرداخته اند؛ اگرچه تعداد اندکی از کارخانه ها نیز همچون سیرجان در روز جاری نیز سعی بر این داشتند تا با اطلاعیه هایی جو روانی افزایش قیمت در بازار را به وجود آورند اما شنیده ها حاکی از این است که تاکنون نتوانسته اند به این هدف دست یابند و بازار هم چنان شاهد  ثبات قیمت در اکثر مقاطع فولادی می باشد.

در حوزه نبشی و ناودانی نیز کارخانه ناب تبریز که از تولید کنندگان نام آشنا در این بخش می باشد، بهای اعلامی محصولات خود را در روز جاری ثابت اعلام کرد. اگرچه تا اعلام قیمت انواع ورق آهنی  و تیرآهن هنوز زمان باقی است اما سیر کاهشی قیمت تیرآهن در روز گذشته حاکی از تداوم این روند و یا توقف در ایستگاه قبلی خود می باشد.

نکته قابل تآمل در  تعاملات فعلی بازار آهن در این است که فعالان بازار دیگر مقاومتی در مقابل سیر کاهشی قیمت ها نشان نمی دهند. به عبارت دیگر کمتر از عناوین چون بسته شدن فروش برای عدم عرضه محصولات خود به بازار استفاده می کنند اما از سوی دیگر هم چنان به بازی فراز و فرود قیمت ها تمایل نشان می دهند، بدون توجه به این نکته که قدرت خرید در جامعه به قدری کاهش یافته است که حقه های این چنینی هم نمی تواند انگیزه ای برای  خرید متقاضیان مصرفی در بازار شود. بدین ترتیب تنها مراجعان  این روزهای بازار آهن را متعهدان به پروژه های عملیاتی تشکیل می دهند که برای پرهیز از خسارات احتمالی و ضرر و زیان در پروژه های که با آن ها قرارداد بسته اند مجبور به خرید با قیمت های فعلی می باشند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: